Regulamin

Regulamin zakupów w sklepie internetowym ULEX:

Rozdział I: Postanowienia ogólne
1. Postanowienia regulaminu określają sposób rejestrowania się i dokonywania zakupów w sklepie internetowym www.ulex.com.pl oraz zakres praw i obowiązków Sprzedawcy i Kupującego. Użyte w regulaminie określenia oznaczają:
a). Sprzedający – Beskidzkie Centrum Opakowań „Ulex” Spółka Jawna,
NIP 9372470787 REGON 240223033 43-300 Bielsko - Biała ul. T.T. Jeża 15 tel. 0-33 816-11-66, 0-33 816-23-54, fax 0-33 816-23-55
b). Kupujący – osoba prywatna bądź firma zarejestrowana w sklepie internetowym, chcąca dokonać zakupu on line.
2. Zamówienie towaru oznacza, iż Kupujący akceptuje w całości postanowienia niniejszego regulaminu.
3. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmiany te wchodzą w życie z dniem ukazania się ich na stronie internetowej.

Rozdział II: Rejestracja i dane osobowe
1. Kupujący poprzez rejestracje akceptuje w całości postanowienia niniejszego regulaminu.
2. Dane osobowe Kupującego są chronione na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
3. Rejestracji dokonuje się poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego
4. Dostęp do sklepu internetowego chroni login oraz hasło wskazane przez Kupującego.
5. Podanie w formularzu identyfikacyjnym danych osobowych oznacza iż Kupujący potwierdza ich autentyczność i zgodność ze stanem faktycznym.
6. Kupujący ma prawo do wglądu do swoich danych osobowych oraz do ich modyfikacji.

Rozdział III: Prawa i obowiązki Kupującego
1. Kupujący ma prawo do dokonywania zakupów spośród całego asortymentu sklepu internetowego.
2. Kupujący odpowiada za poufność swoich danych dostępowych do interfejsu aplikacji.
3. Kupujący ma prawo do zmiany swoich danych dostępowych.
4. Kupujący ma prawo do telefonicznej bądź mailowej konsultacji z pracownikami firmy Ulex na temat oferowanego asortymentu w godzinach otwarcia firmy.
5. Kupujący ma obowiązek wskazać przy zamówieniu dogodny sposób płatności (za pobraniem, przelew online za pośrednictwem platformy Dotpay, oraz przelew zwykły jako przedpłata na konto) oraz rodzaj dokumentu sprzedaży (faktura Vat lub paragon fiskalny).
6. Dokonywanie płatności online przez platformę Dotpay jest bezpieczne i nie wiąże się z dodatkowymi kosztami dla Kupującego.
Jest również najszybszym sposobem dokonywania płatności przelewowej.
O każdej wpłacie Sprzedający jest informowany z chwilą jej dokonania.

Rozdział IV: Prawa i obowiązki Sprzedającego
1. Sprzedający dołoży wszelkich starań do prawidłowego funkcjonowania sklepu internetowego.
2. Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia zamówionego towaru w terminie do 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia (w przypadku wysyłki za pobraniem) lub w terminie do 3 dni roboczych od momentu otrzymania zapłaty za zamówienie (przelew zwykły).
3. W przypadku braku zamówionego towaru na magazynie, Sprzedający skontaktuje się telefonicznie lub mailowo z Kupującym i poinformuje o ewentualnym okresie oczekiwania bądź wskaże możliwy zamiennik.

Rozdział V: Procedura zawarcia Umowy sprzedaży
1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową www.ulex.com.pl, dokonać wyboru produktów dostępnych na stronie, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
2. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.
3. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
4. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
a) przedmiotu zamówienia,
b) jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),
c) wybranej metody płatności,
d) wybranego sposobu dostawy,
5. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Złóż zamówienie”.
6. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia ze sprzedającym Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
7. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną "Dziękujemy za złożenie zamówienia nr...", zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
8. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.
9. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.

Rozdział VI: Zasady zamówień w sklepie internetowym.
1. Wszystkie podane ceny w sklepie internetowym są cenami netto, do których należy doliczyć 23 % podatku VAT.
2. Zamieszczona oferta wraz z cenami obowiązuje od momentu zamieszczenia jej na stronie aż do odwołania lub jej zmiany na stronie sklepu.
3. Ceny zamieszczone na stronie internetowej obowiązują wyłącznie w sklepie internetowym. Obejmują one zamówienia wysyłane na koszt Kupującego (odbiorcy) lub poprzez odbiór własny z siedziby firmy (Rozdz. I punkt 1a).
4. Wysyłka zamówień odbywa się za pomocą firmy kurierskiej lub własnym transportem, na terenie całego kraju (Polska). Nie wysyłamy towaru za granicę.
5. Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizujemy/wysyłamy tego samego dnia, natomiast zamówienia złożone po godzinie 11:00 będą realizowane w następnym dniu roboczym.

4. Rabaty.

Każdy klient, może otrzymać rabat na całe zakupy w wysokości 1,3 lub 5 % zgodnie z zasadami:
Przy jednorazowym zamówieniu za minimum:
500 PLN netto – rabat 1 %
1000 PLN netto – rabat 3%
1500 PLN netto – rabat 5 %
Wartość zakupu podlegająca rabatowi liczona jest w cenach netto przed rabatem.

Rabat naliczany jest automatycznie (widoczny w koszyku), podczas składania zamówienia, po przekroczeniu odpowiedniego progu rabatowego.

Nie można łączyć zamówień w ramach tej promocji.
Oferta działa tylko dla zamówień internetowych, składanych w sklepie www.ulex.com.pl

5. Odpowiedzi na pytania można uzyskać od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 do 15 pod numerami telefonu 0-33 816-23-54,
6. Wpłaty można dokonywać za pomocą przelewu zwykłego na numer: M BANK oddział Bielsko - Biała 36-1140-1049-0000-5016-4200-1001 w tytule przelewu proszę wpisać numer zamówienia.
lub przelewem elektronicznym bezpośrednio ze strony poprzez platformę Dotpay.
"Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl"
7. Koszt wysyłki do każdego miejsca w Polsce wynosi:
Zapłata przelewem - przedpłata na konto: 12,50 zł (netto)
Zapłata gotówką - za pobraniem w momencie odbioru przesyłki: 16,50 zł (netto)
8. Przy zamówieniu na kwotę powyżej 150 zł netto, koszt dostawy ponosi Sprzedający.
9. Do przesyłki dołączony zostanie dokument sprzedaży (Faktura VAT)
lub paragon fiskalny (w przypadku nie podania numeru NIP).
10. Kurierzy dostarczają paczki w dni powszednie, zazwyczaj w godz. 9.00-17.00. Terminowo dostarczanych jest 95% przesyłek.
Warunkiem wysyłki jest zaksięgowanie wpłaty na naszym rachunku bankowym najpóźniej w dniu poprzedzającym dostawę (dotyczy płatności przelewem tradycyjnym oraz płatności elektronicznych) lub przesłanie potwierdzenia przelewu.
W dniu wysyłki otrzymasz e-mail z potwierdzeniem nadania paczki oraz numerem do śledzenia przesyłki.

Rozdział VII: Zwroty i reklamacje.
1. Każdy klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni. Należy zrobić to pisemnie (mailowo, lub pocztą listem poleconym).
Kupujący odsyła zamówiony towar na własny koszt.
Sprzedający po otrzymaniu zwrotu, odda wpłacone pieniądze.
2. Zwrotowi podlegają wyłącznie towary w nienaruszonych opakowaniach.
Jeśli do przesyłki dołączony był paragon fiskalny, należy odesłać go wraz z towarem, gdyż tylko na jego podstawie możemy dokonać korekty paragonu a co za tym idzie zwrotu zapłaty. Natomiast jeśli dokumentem sprzedaży była faktura VAT, po otrzymaniu zwrotu towaru, Sprzedający wystawia fakturę korygującą.
3. Zwrot nadpłaty. W celu otrzymania zwrotu nadpłaty lub zapłaty za zwrócony towar należy przesłać mailem dane do przelewu (nr konta i dane adresowe) a także kwotę zwrotu.
Czas realizacji przelewu następuje w terminie do 14 dni.

Z poważaniem,
Administracja sklepu.

Skontaktuj się z nami

 

Ulex spółka Jawna

43-300 Bielsko Biała

Teodora Tomasza Jeża 15

 

tel:+48 728 202 070

k.rosiak@ulex.com.pl 

Pozostałe

(C) 2017 Ulex Spółka Jawna - Wszelkie Prawa Zastrzeżone

Projektowanie stron www Bielsko Pozycjonowanie Stron